Post by orvancojiggsmooth on Feb 19, 2022 9:42:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ AB Evolution 2022 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AB Evolution 2022 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk kod generator alla ▞▞▞
▞▞▞ AB Evolution 2022 2022 version ▞▞▞
Brain Test: Tricky Puzzles Trivija hlf
Roligt spel men spela 5 minuter och sedan vänta 1,5 timmar för att spela 5 minuter till? TRÅKIGT
Angry Birds Evolution ロールプレイング ndhw
Några få problem, särskilt i arenan och svårare om du inte spenderar några riktiga pengar men roligt för vad det är och om du har tid att spela det....Bra spel för många mikrotransaktioner
Gillar normalt inte den här typen av spel men jag tycker om det här. Det är lätt att spela och grafiken är bra. Det är lite jobbigt att få guld för att höja dina karaktärer, det är lite jobbigt. Men jag njuter fortfarande
AB Evolution 2022 Rol ijro etiladigan snri
Jag är inte okej😋
Från början hade jag så roligt med det här spelet men nu börjar det bli ganska irriterande. Med en liten fluktuation i internetanvery *friendly* personningen stannar spelet och jag måste starta om om och om igen innan jag kan komma tillbaka till spelet. Jag tror att aap-utvecklarna kan arbeta med den här sektorn så att appen kan fungera smidigare
Du vet att jag brukade älska det här spelet, men du har gjort evenemangsfåglarna nästan omöjliga att få tag på och det har tagit allt det roliga ur det. Jag förstår att du måste tjäna pengar på spelet, men är du så sugen på att göra det omöjligt för de av oss som inte kan spendera pengar att få tag i de speciella fåglarna? Det är bara inte rätt. Ni har alla tagit något som ska vara roligt och, naturligtvis, förstört det med pengar. Det skulle vara trevligt om det var lättare att skaffa evenemangsfåglar! Allvarligt!!!!!!!!!!!!!
Jag tycker att det här spelet är ett bra RPG som kan jämföras med Angry Birds Epic, men det har några stora brister. Det här spelet är så dåligt optimerat att det gör det ospelbart. Jag kan inte ens avvery *friendly* persona spelet eftersom mitt spel kraschar när jag går in i en strid. Jag spelar inte ens på en gammal enhet, jag spelar en emulator på min bärbara dator. Jag gillar inte heller riktigt P2W-aspekterna av spelet, eftersom det är lättare att utvecklas om du betalar pengar.
Det enda problemet för mig är nivån där du låser upp terrance, när jag försöker ladda nivån kastar den mig ut ur appen.
Helt enkelt kul. Bra kontroller, trevliga animationer Skulle älska att se fåglar med en stjärna nivå upp till 5 stjärna .... genom evolution.
vissa delar av uppdateringen gillar jag. lagledaren är inte en av dem.Den gamla dragmetoden fungerade mycket bättre och enklare. Om du kan infoga det i ditt nya användargränssnitt kan jag granska mitt betyg. tar för lång tid att uppgradera flera fåglar.
Spelet är ganska spännande tills jag nådde very *friendly* personet av kapitel 05. Vad händer med det??? Jag har försökt spela very *friendly* personet av kapitel 05 och det very *friendly* personar med att jag ser min startskärm. Jag har försökt ungefär 100 gånger nu. Problemet är INTE åtgärdat än. Om detta fortsätter har jag inga andra alternativ än att avinstallera det här spelet och skulle INTE rekommendera för andra att prova det här spelet.
Det har gått 6 månader sedan senaste recensionen. Det här spelet är sååå repetitivt och tråkigt utan några uppdateringar alls på ett och ett halvt år. Det brukade vara ett så bra spel! Händelser roterar genom samma fåglar... inga nya... inget nytt. Kanske har de kysst det här spelet hejdå och fokuserar på andra saker... vem vet!! Synd. Dina lata bumsar....
det här spelet är helt fantastiskt. Jämfört med klassiska Angry Birds är detta verkligen en utveckling och ett genombrott. lite svårt i början, men sedan öppnar sig olika äventyr.
Menyerna till fågelhanteringen är hopplöst jobbiga och mycket reklam! 😠
Roligt men en massa reklam och jag hamnar ofta i kritiska serverfel och spel startar om hemskt jobbigt att behöva vänta så ofta på att starta spelet!
Roligt spel
Angry Birds Evolution Rol Oyunu lyjs
Det här spelet är online. Det här är det enda problemet. Jag skulle ha gett dig 5 stjärnor Rovio. Jag önskar att det kunde vara offline. Hur som helst är det ett bra spel.
Den senaste uppdateringen är riktigt dålig. Förändringarna i fängelsehålorna, de nya kraven för att jämna ut dina fåglar över 50 och det faktum att allt nu är dyrare gör det här spelet mindre intressant. Detta är synd eftersom hela min familj verkligen gillade det innan detta.
Coolt spel
7/16/19: uppdatering för att ta bort en stjärna. Extremt besviken på speltillverkarna att de har misslyckats med att fixa möjligheten att uppgradera Master QB till ordinarie kostnad. Det har gått 4 månader nu och de fortsätter att släppa nya evenemang utan att fixa gamla problem. Skäms på er. 3/2/19 uppdaterar recensionen. De lyssnade på sina spelare och rättade till det episka misslyckandet som var deras senaste uppdatering av användargränssnittet. Det är mycket bättre nu.
90 snurr utan en 5 stjärna, bara betala för att vinna är tillämpligt här, sämsta drop rate jag har sett och jag har spelat mycket...., trodde verkligen att grundarna av legendariska Angry Birds inte skulle vara mindre giriga... Will tyvärr avinstallera idag trots att spelet har så mycket potential.
Jag spelade precis och kom till en chefsnivå. Och ända sedan dess, när jag försöker komma in på den här nivån har det fryst!!! Jag njöt så mycket man
så många annonser, mycket dåliga. också så många buggar i appen, jag måste hela tiden starta om. mer tid ägnas åt annonser och starta om istället för att spela. kontaktade supporten miljontals gånger, ingen feedback har någonsin mottagits. stängs av mitt under en kamp, och när appen startar om räknas den mot mig som om jag förlorade men det var en app, jag borde inte straffas för appproblem, jag borde få ersättning. app börjar verkligen bli irriterande mer än något annat. hoppas laget ser detta, fick heller aldrig hjälp 4 andra ab-spel
Underhållande, men de nya uppdateringarna gör att man kan ej uppgradera som förr,bara med nya totems,och ej byta in som uppgraderingsmaterial till nya fåglar på prestigenivå.Ett annat minus är när man frågar helpdesk, tar evigheter innan de svarar (2.5 vi mitt fall) och kan ändå inte hjälpa,eller vill inte och erkänna inte sitta fel att spelet kraschade på grund av deras fel-uppdateringarna...och förlorat spelet med ett annat konto.
Kan inte titta på video för att göra anspråk på ägg/bröst
Det billigaste spelet everrrrr säger runtime undantag snälla kan denna devolopers lösa det här problemet jag kan inte spela det snälla fixa det
Massor av buggar. Verkar övergiven av Rovio.
Spelet är bra, bästa tidsdödare men spelet betalar mest för att vinna, men jag är ok med det även om jag inte betalar, huvudproblemet är att spelet har många buggar, i kapitel 5 terence attack, när jag klickar fight kommer laddningssidan och om ca 2-3 sekunder kraschar spelet, jag är lvl 16 men terence attack boss fight kraschar, fixa det eller så kanske jag måste hitta ett annat spel.2 stjärnor för att spelet är roligt, eller bara på grund av buggar skulle det vara 1 stjärna.
Bra spel!
Spelet Helt Bra. Men den här senaste uppdateringen av Angry Birds Evolution 2.0.0, gränssnittet för fåglars profil är mest besvärligt att använda. Det här är hemskt jämfört med det föregående. Den här uppdateringen får mig att känna att det är värdelöst att höja nivån och utveckla fåglarna. Det är en sorts värsta upplevelse jag har haft för första gången i Angry Birds Evolution. Vänligen återställ den till den tidigare versionen eller användbara gränssnittet, tack.
Rolig