Post by orvancojiggsmooth on Feb 19, 2022 9:27:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Det ser ud til at være godt, jeg er underholdt.
مرسی
Ingen måde at få mønter på.
Meget fint
Elsker det indtil videre, men kun i begyndelsen..
Godt det er meget nemt spil
Meget flot spil til timepass
Jeg tror, dette er det bedste bobleskydespil nogensinde...😍😍
Plz opdater nye niveauer, jeg gennemførte 650
Crax Zez
fantastiske spil
Dejligt spil installer det, du ikke kan kede dig, når du spiller dette spil.
Fedt, men musik er ikke nok
Meget sjovt spil at slappe af Tak
Jeg er ikke engelsk eksport! Jeg skriver ikke engelsk!
Det er ikke et dårligt spil, det vil ikke lade dig passere niveau 735, selv når du fuldfører niveauet
Dejligt, men ikke særlig godt
Gratis spil til at spille bubble shooter, download venligst, bedøm spillet. Bedøm grafikken, bedømme kontrollerne
Dejligt spil ... det er irriterende, fordi det indeholder annoncer
Spillet kommer ikke videre forbi niveau 715
Meget interessant spil.
Ingen let exit for mange annoncer
jd
ikke når du spiller sidevejs på din Android tv-boks
Dit spil var sjovt, men det var kun til 300. Ja.
Det er okay, jeg er ikke begejstret for mængden af annoncer. det ser ud til, at jo højere niveau, jo flere annoncer. Og jeg har et problem med, at bobletallet ikke er nøjagtigt.
Sjovt! Jeg gav 5 stjerner i begyndelsen. MEN, jeg sidder fast på niveau 145, for når jeg går for at hente mønter, sætter den sig fast, når jeg når 150 mønter, og så kan jeg ikke komme mere, og jeg kan ikke komme videre til at spille uden at give op og gå til "fejl" og begynder niveauet forfra! Jeg har prøvet mindst 5 gange, og det sætter sig altid fast efter at have givet mig 150 mønter...(vil ikke lade mig få mere end 150) på niveau 145. Jeg vil afinstallere dette, hvis det ikke er rettet med det samme. Ok, jeg er færdig! Flere fejl! Farvel!
Spillet er sjovt, men bliver til sidst til en sæbeopera. (Tingene bliver mere komplekse, men der er ingen plotopløsning i sigte.)
Dens gratis nice spil selv off-line mode
Ok godt. men efter 650 vil spillet ikke åbne 651 venligt at foreslå.
Når du når til et bestemt punkt... Det er umuligt. Der er ingen måde at fuldføre spillet på.
Kun én farve det meste af tiden
Den måde, jeg har været på, er ramt den, der har flest bobler. Dette er en god idé til dig.
God en nem at spille
Dette er et godt spil til at starte din bobleoplevelse.
det er meget nemt, men jeg kan godt lide svære niveauer
Dejligt spil ..fantastisk ..men jeg kan ikke lide det....
Jeg kan ikke give A give star rating for et spil, jeg kun har spillet to gange
Tu i én 2233 221. K Os meget dårligt spil
Sjovt og nemt
Spillet er fint Du er velkommen til at downloade det
Jeg nød spillet, indtil jeg fik for niveau 651, og spillet stoppede af sig selv, og det var så frustrerende
Cateau アドベンチャー qkp
Jeg tager de 5 stjerner tilbage. Airplain-tilstanden er ikke engang aktiveret for at forstyrre tilføjelserne for at optjene point for at fortsætte med at spille, og den har ikke ladet mig afvery *friendly* personte en håndtag hele dagen. Jeg er meget ked af det og træt. Prøver bare at slette dette falske spil, medmindre en eller anden fjols fikser det lige nu. Vær venlig. Hvis ikke. Jeg siger op! Det er tid.
Jeg kan godt lide dette spil
Spillet er meget godt, men efter niveau 770 stoppes spillets fremskridt. Hvad skal jeg gøre??
Sjovt i begyndelsen, men når du kommer op i niveauer, er målet LANGT væk!! Det ødelægger hele din runde. Afinstalleret!
Dette spil holder mig ikke deprimeret, men motiveret.
Min familie kan lide denne app
Dette er et godt spil tid passeret free fire is the best plz lekin mje ghar me khelne nehi deta plz lonce the over power game free fire lite plz plz